Updatering!

Mycket nu! det ena avlöser det andra!

Så vad har hänt? Well jag har hunnit avsluta mitt sommarjobb på G. 2 veckor som tagga mig att fortsätta studera! Nu kör vi på CO och har några veckor där och mina beräkningar gör att jag ligger grovt över kalkylerat=) Vilket egentligen hur jag än gör kommer ligga under det jag faktiskt behöver.

Projektet glider på. Boxen finns att köpa, men ska se om jag kan hugga den från farbror. Det är visst en speciell sak som alla vill ha och behöver så även jag:D projekt 160+ kanske man ska döpa detta till=)

För övrigt är livet ganska underbart. Det känns bra att ha gjort upp med det förflutna och framtiden ägnas enbart åt att göra det bästa av allt.

Vårens projekt på gymmet är avslutat. Det landade på 75-76. Alltså ungefär samma som förra året och årets mål var 74, jag skyller det på omständigheterna...=)

För övrigt var det ett bra år, om jag kikar tillbaka och ser i mina papper vad jag lyfte förr så är några heliga:
Bänkpress 90 nu:105+
Benpress 187 nu 215+
Rygg körde jag inte överhuvudtaget denna vöning men har stegat från 50 i början till 80-90 idag.

Bröst är väl där som det nog hänt mest. Från att ha legat på hantlar på runt 24 pressar jag nu 30+.

Nästa år får jag se vad som händer... motivation och intresse börjar försvinna lite och studierna börjar kräva mer... Well bibehålla ska jag nog iaf klara av=)

Å andra sidan så är det helt nytt kapitel som skrivs i mitt liv och är faktiskt mer intresserad av den delen.

Ska se om vi kan hitta en bra bild någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0