Galen vecka!

Underbar vecka!

Tidig vecka på jobbet! Öst på riktigt fint med att få upp grejer=) Fick hjälp T med att fixa checklistan också vilket gick fort att hjälpa till med. Alltid kul att lära sig något nytt på jobbet=) Önskar det kunde bli mer avancerade saker också.

Var iväg på konferens blev lite av en besvikelse, intet nytt under solen vilket på ett sätt är bra ett sätt dåligt. Det som är bra är att jag känner igen det hela och att det gör att jag känner att jag börjar kunna ämnet, när man sedan ibland är mer påläst än de som föreläser så blir jag mer skeptisk. Well det fanns lite saker som jag inte kände igen som jag försöker bära med mig och tänka på, kul att träffa likasinnade också. Kanske det som var mest givande.
Jag och en till som höll låda, övriga var mest tysta och blyga vilket var lite synd.

Vad annars?! skolan startar snart sjukt, sista året och sen får vi se vad som händer.

Planer smids och planer går i lås...

Alla undrar hur jag bär mig åt.. well det är min lilla hemlighet*s

Idag ska vi fira S och L som tagit examen! Superstort grattis till dem! U rock!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0