Nya ideer och uppslag

Intressant vecka:

Idag började nya kursen, jag saknar redan Rickard=( en starkare stjärna på himlen får man skåda efter! Vilket jag också hoppas att högskolan fattar och förstår.

Ingen toppen start, behöver skaffa fler böcker. Har även insett att jag eventuellt måste omdirigera resurser för att klara det sista året. Ingen fara på taket, men lite oförutsett och somethings gotta give.

Det har varit lite tankar och funderingar på min värld och den är speciell. Antar att det bara är sådan jag är som människa.

En hel del besluts har tagit och jag strävar framåt, som vanligt.

"Vi skålar för våra vänner och dom som vi inte känner, de skiter vi i. Armen i vinkel...".

Efter dagar, helger, ja nästan veckor med mina tre favoriter insåg jag att det inte håller. Fast det lutar åt en stark comeback på fre:D För T:s skull och ja we are suiting up! its going to be "wait for it legendary!

gym... Det ekar av tystnaden. Skärpan, målet, strävandet är borta... Det är lite slappt och tanken att "naaah" infann sig... Målet är nått vad ska jag göra nu? Torsdag eventuellt så får jag se om jag ska ta tag i ett nytt mål eller börja med något nytt. Dans har ju alltid varit ett intresse.

Eller faktiskt ta tag i något riktigt att bita i... Det är frågan.

Det var en mycket trevlig helg! Vem hade kunnat tro att det skulle bli så härlig?! Sprang in i så mycket sjukt skönt folk att jag blev mörkrädd ett tag! Levde om riktigt fint på dansgolvet också och för ovanlighetens skull var det riktigt snuskigt bra musik! Samlat i ett riktigt gött sällskap!

Life high!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0