Awesomeness within!

Reload! Underbar jul, nyår och allting däremellan!

Ok nionde året i rad som jag arbetar, men målet helgar medlen. Jag gör det jag måste.. och bla bla hur orkar du Boooh någon måste orka. Jag gör det för att någon måste orka. Stålsatt superbyggd slipad och vässad för just detta.
and yes these years are legendary.

Vi välkomnar M och A tillbaka in i the good life!

M den glada lilla killen! Han är som en ungdomens källa med sin härliga personlighet alltid lyckas locka till skratt och konversation! Me likey!

A med sin lugna personlighet för att i nästa sekund flippa ur helt, hans impulsivitet och galna tankar som irrar är högst oförutsägbara.

Det var utgång och tanken var att ha en trevlig kväll. M i högform och jag well jag var bara ovanligt skärpt:D
Efter lite dividerande och val av måltavlor var det dags. Vi gick och stannade och M säger: vad ska vi säga? vad som uttalades under denna tid censureras men det slutar med orden: Follow my lead.

Konversationen tog sin början, M blir varm and its on! Total hook och jag inser vad mitt uppdrag är. Framgången var ett faktum.

Nu är det hektiska dagar igen. Dubbeltenta och ett av de mest stressiga år någonsin ligger framför mig. Siktet är taget, kroppen härdad. Nu kör vi 2010 FTW!

Fast nu kom jag ju lite out of track.

Min grundtanke var ju att det skulle handla om det jag läste:Att människor som vill gå ned i vikt råds att äta mycket protein.

and all my life ive lived on kebab and pizza! alltså måste det innehålla ultimata mängder med protein. MUAHAHA
Se bara på Usa så vältränade de är:D

Citat 2010 från A: Put ur money where ur mouth is supposed to be:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0