A great weekend!

Grymmig som fan!

Fredagen startar bra, snabba ärenden till skolan och lämnar födelsedagspresenten=) Invigs sedan av Björn?!
Trevlig födelsedagsfest med mas tequila, en trädildo aka flasköppnaren;) Mycket fingrande på den både från tjejer och killar(?!) Suited upp med kostym, väst, slips and the whole shebang! awesome sight!




Sleepy eye,



pokerface, and russian roulette arent fun without a gun:D Varning för gymnaster=)




Lö var planerad som en lugn träffa vän kväll, men blev en vild spelkväll ute på landet! Ett tag trodde jag L hade lurat ut mig för att våldta mig på någon öde plats ute i skogen.
Efter att ha spänt bicepsarna, tittat efter flugor, bränt mig pga maten var så varm efter många antal gånger så blev det Alias och twister=) Oslagbar kväll bästa på länge=)

Nya uttryck myntades som:
Dator= Server
Jag, men i kyrka= Lebb
Jag grejar dig!= xxxxxx
Ni är värdelösa= äppelvin
kaotiskt viftande = Becca=) och mycket mycket mer=)

vildhjärna
kamelbrun
och budda





Kommentarer
Postat av: Linda

haha ja tänk va ja kunde ha lurat ut dig på =). att du går med på allt man föreslår =). Men trevligt var det =). Detta får göras om flera gånger.

men du missade några ord =)

vildhjärna

kamelbrun

och budda för fan =)

2010-01-24 @ 22:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0