Deff

Hm kört ett tag nu och denna gång har det gått över förväntan. Rasade på 4 veckor från 81.5 till 76.5-77.5. Självklart drar jag på mig en gigantiskt förkylning och luftrörskatarr, men tror inte dett akommer påverka. Det är nu  27 februari och jag började lite tidigare för att jag anade att detta skulle kunna inträffa... det är ju trots allt vinter.

Lägger om träningen igen, nya scheman, ändring i kosten och mäta lite i styrka så jag inte tappat.

Sist jag kolla har jag inte tappat i något, men uthålligheten är ju märkbart sämre, utom i ben av någon anledning.

Blir ett grymt år och kommande får vi se om jag gör slag i saken. Maybe baby.

Skönt att veta att det funkar och att matprogrammet funkar trots lite smärre ändringar.

- Gör du alltid på samma sätt kommer du alltid få samma resultat.

Vad jag däremot upptäckt är en mycket trevlig sak!

Min kropp har varit risig i väldigt många år, men något har börjat hända... Den är bättre och jag kan lita på den mer igen... Så pass mycket att jag känner mig starkt sugen att testa gymnastiken igen. Farligt farligt, men ack så lockande.

Det gör också att jag tagit upp löpandet lite mer igen... Så många nätter som jag drömt om det and finally here it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0