Hepp hepp!

Umpaaa!=)

Nu ska vi se vad som har hänt sedan sist. Sjukt mycket känns det som!

Till att börja med så har jag börjat sätta mig in mer i mitt projekt, som jag insett antagligen kommer löpa över ganska många år. Eller inte beror på hur jag vill göra, dock ligger det inte på min priolista.

Fruktansvärt duktig jag är - tack tack jag vet. Även om ingen säger det så är det något jag vet och bär med mig inom mig. För tillfället är jag personen som ger många ångest eftersom jag ligger så långt fram i min planering. Det är så klart skolan jag pratar om=) Det tog en termin sen jäklar! nu är jag en mean ean studying machine!

Idag köpte jag en klocka. Mycket bling bling, men den fyller sin funktion=) Visar tiden rätt förhoppningsvis=)

Ska strax iväg och träna, inte lätt att träna såhär lite och se så biffig ut ska ni veta!

Inte heller lätt att inte sova hemma och äta såhär jäkla onyttigt, sambokilon here we come!

Höst here we also come! 2 veckor kvar så är det otryggt för landets huvudstad - Göteborg!

December hägrar med sin underbara tid! Längtar redan! så otroligt mycket som kommer hädna då!

Nej nu får det vara slut för idag! Hepp hepp gymmet hägrar med sina underbara vikter! happ happ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0