Hej hopp här var det regn:D

Idag var det måndag=) ledig!

Underbart, behöver ladda om kroppen. Taskigt läge att kroppen inte ska palla och hålla, men well well bara att jobba igenom det hela. Snart är det höst och studierna tar vid. Dags att slutföra projekt "extrem".

Snart är det två härliga månader som ska firas:D Lövely!

Awww sista dagen för M på jobbet innan jul, blir lite tristare. E ska iaf vara kvar en stund till vilket i sig är en liten tröst=) Känns snart som om det bara är jag som är kvar av... eller vänta ja det är bara jag kvar nu av allihopa.

Gym gick bra, uthållighet har jag tappat, men inte styrka får vara nöjd med det!

I helgen var det poolparty! mycket sig trevligt! slog frivolter igen för första gången på många år! kändes grymt! nästan så jag funderar på att gästspela i hallen en gång bara för att se om takterna sitter i, vore nästan skönt att gå in och bli hobbygymnast igen bara därför att.

Idag blir det besök av mina härliga päron och iväg till massa affärer. Ledigt jo jag tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0