Fäller ut pungen och landar!

Sådär! Klockan är nu ganska exakt 21:54! Årets sommararbeten är över för detta år. Summering vi har ett nytt rekord och en bättre prestering än förra året. Kan ha att göra med att man värdesätts mer:D

Hursomhelst alltid kul att bli uppskattad på sitt jobb. Tur att man har någon som håller koll på en och kan påminna en om att det finns mycket och tusen och en grejer till att lära sig, men ibland är det ganska skönt att bara luta sig tillbaka på den erfarenhet man samlat på sig.

Vad nytt på fronten? Vi går mot de tre månaderna. Överraskningen tar sin form.

Skolan startas upp och nu är det dags att göra sig redo för hösten, den kommer gå i ett sjudundrande tempo!
Eller vad sägs om 4 kurser?! 200%, helgarbete och försöka hålla kroppen och knoppen i trim?!

Bankbesök i veckan! Det är helt klart dags att påminna dem om varför de tycker om mig som kund!

Börjat hjälpt en tjejkompis med att gymma, vi får se hur resultatet blir. Är absolut inget proffs, men har mina tips och tricks.  Stark inledning av henne iaf! Jag tror på ett gott resultat till nästa sommar!

Älskar by the way min nya klocka!

Utgång, drack lite och som jag fick ångra det... mina arma arma knän. Vad har jag gjort för ont fört att förtjäna det... Nåja Habanaeron är slut och nu väntar festandet i vinter! Examen!!!

min pussgurka och favorit tjej är i Turkiet, jag gillart inte. Sängen är kall=( och det är bara bråkdelen av vad jag saknar men nåja en vecka går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0