Söndag, den sk vilodagen.

Då fick man höra det igen. Ibland kan man gå galen för mindre - Varför måste du alltid?

Föräldrar är som de är och de menar säkert väl, men detta är mitt liv, mina drömmar, mina mål. Egentligen får de skylla sig själva, det var trots allt de som lade grunden. Jag har bara byggt på det lite själv sen.

Jag tror att alla människor då och då känner känslan av att vara ensamma, trots att de är omgivna av sina vänner, för att de inte förstår, för att man själv känner att man inte jämt tillhör deras grupp, eller för att man har högre mål ambitioner och det synkar inte just med deras liv.
Jag har många gånger funderat på vem som är den lyckliga personen, den som är dumdristigt naiv och blåögd och för dum för att förstå, eller den som faktiskt förstår och jobbar mot målet. Well jag tror att det beror på som alltid.

Igår var det grymt! lugn tentakväll som slutade som funktionär på Västerås street race! Kan avslöja att en evo gick vinnande ur det hela, min förhandstippade favorit var en supra. Fast egentligen borde jag veta bättre fyrhjulsdrift tar starterna och den korta sträcken så har den en stor fördel. Någonstans intalade jag mig att supran skulle vara så välpreppad att den skulle kötta evon, men nej.

Burgare sen med bästa Lill J och Super S, som btw nu blivit granne:D happy happy!

Igår var sista dagen för J, och det kommer väl vara lite motigare att gåt ill jobbet ett tag framöver, men ingen är oersättlig.  Det var otroligt kul att jobba igår ändå, när jag tänker efter så var det ett flertal kunder som berömde servicen och hjälpen de fick och igår var en dag som det faktiskt behövdes höra ibland.

Dags för tentaplugg, arbete och sen direkt mot stockholm för konferans. Its gonna be a legendary sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0