Disturbed...

balansen har rubbats något, me not likey.

Det börjar läggas på hög nu, tur att jag är så fantastisk på att rasera och underminera, nästan så man borde börja arbeta som demolition man=)

Whats up?! Well har hunnit fyllt och blivit 27, folk verkar ha det som någon hystoeri att så fort man fyller så är man snar 30 och död, jag lever mitt liv som jag vill, jag uppfyller mina mål, och arbetar mot ett större mål, jag hinner inte ens fundera över den tanken att jag snart skulle vara 30, för ärligt talat orka?

Jag kickar hårdare än de flesta och jag är i bättre form än de flesta trots handikapp.

För tillfället förbannar jag solen som förstör mina studier, well får se om jag gör slag i saken och införskaffar mina glasögon.

la sommarjobbsschemat... max ledig en gång i veckan. Får ta tillvara på de dagarna, blir väl antingen fiska eller sova och städa. Visserligen dags att sy ihop hela paketet i höst så who cares. Min belöning är inom räckhåll, de tre fattigåren är över och det är dags att komma ur lågkonjunkturen och in i sötebrödsdagarna. Min fina perfekta plan håller.

Apropå tro... det är intressant. Man delar upp saker inom självförtroende och självkänsla. Det lustiga i det hela är att på sistone är det många som säger att man förändrats. Nytt ljus, gladare osv inget spec har dock hänt, eller har det det? Då borde ev ljuset slockna de närmaste veckorna. Fast allting handlar om tron inte sant? Well vet inte om jag tror så värst mycket, jag vill se resultat. Tänk om det vore lika enkelt som att gå på gymmet som att få det man ville ha.

Det bästa är när man faktiskt en gång haft det och tänker på det igen. Det bästa är rkanske  att man kan inse att människor förändras och kan förändras till det bättre.

Jag har insett vad jag saknar och det är inte den eviga kärleken som fyller en med lyckorus för ett tag... vad jag saknar är personer som gör mig till en bättre människa än vad jag redan är. Tur att det finns några substitut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0