En ny insikt?

Enligt en vän som arbetar på bank så kommer man aldrig ifrån dem... de där personerna som man inte förstår hur de blev 30+ för att de blivit tappade för många gånger som liten.

Ta tex de uppenbara sanningarna som:
Inte hålla på med el om man inte vet vad man gör.
Inte svänga fastän vägen svänger.
och därefter så otroligt mycket mer.

Nu riskerar det att ev bli likadant på andra yrken. Finns det inget yrke där man slipper dessa personer?

Det finns en charm med dem också, men den försvann väldigt bort när mitt humör gick i taket när en bil ligger 20 km för lågt. Går ut på vägren för att släppa förbi, men bara glider ut till hälften och för att därefter just när man ska förbi glida tillbaka ut utan att blinka. Trippelfel. Som en P säger och lever efter: Folk är idioter tills motsatsen bevisats.

Däremot har jag en gedigen skara som jag omger mig med som är en av den riktiga eliten och mycket vettiga. Konstigt nog har vi alla också klarat oss väldigt bra här i livet, ödets slump?

Nej nu blir det till att bli smekt av en pojke på ryggen och vem vet? Det kanske blir kaffe med dopp?

I helgen träffade jag en flicka, från Överkalix. Jag frågade om hon känner gruppchefen för gaypolisen från Överkalix. Det gjorde hon inte. Vad de har missat saker!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0