borde vara...

grymt mycket tröttare! efter att ha bestämt mig för att försöka hjälpa en vän kom jag inte i säng förrän halv två, men pigg som ett ägg nu iaf!

3 timmars föreläsning lite arbete på det och sen rock on baby!

Åh jag saknar lite av L:s fantastiska personlighet förutom när vi börjar bitcha haha!

I can still recall our last summer, when perfection met flawless=)

är det något som inte har förändrats så är det min frukostvanor.. Jag har enorma problem att få i mig frukost dels för att det inte smakar gott, men det gör ju heller ingen mat såhär åp morgonen! morr*

meva meva mezvani.

igår var ett litet bakslag jag trodde vi kommit längre än så, men tyvärr inte. Känns lite som om projektet strandat och jag förstår inte riktigt längre var det inte stämmer eller vad vi ska öva på... antar att det bara är att fortsätta. Någon gång måste det sätta sig, vet bara inte riktigt vart ag missat=( frustrerande sa finnen!

För övrigt så var min dag igår helt crazy:

föreläsning 0900-12

1330 kinesiska till 1500
1600 arbete till 1900

20 00 hjälpa vän till 2200.
23-0130 plugga och hjälpa vän.

Turbon får fan kicka in nu för jag ska hinna med att träna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0