Amanda Vardet...

Håhå jaja, om det är ett äkta inlägg så förstår jag varför uttrycket fjortis kom till... Gör ett Amanda Mhm.

Måste säga att C är bra mycket bättre på att imitera människans ljud än moi... och vad är det för ljud man hör i bakgrunden?! Där dog ungefär min tressevåg för det...

Jag har än en gång tagit mig i kragen och börjat gymma... och resultetet är att jag blivit svag! JAG!! 16 hantlarna kunde jag glömma och fick gå ned hela vägen till 10. Patetiskt, nu får jag ta och sätta igång igen och det rejält eller nah... vi får se.Motivation låg.

Skolan käkar upp den mesta fritiden jag har nu. Det saknas böcker och lära sig saker utan böcker och bara anteckningar är inte min grej jag behöver repetera och läsa så jag förstår och kan dra egna slutsatser. Resultat, jag får plugga satan. Måste ju dock tillägga att det går bättre än vad jag strodde att det skulle göra.

Jag tycker synd om dagens läkare. De verkar ha sjhukt mycket att göra... När jag kom in 15 minuter försenad visar det sig att det fortarande var 2 patienter före mig som inte hunnit komma in än... Jag hade flyt eftersom mitt ärende var av rutin så fick jag hoppa före och 5 minuter senare var jag därifrån. Läkarna dagens små mirakel? Jag måst e också få påpeka att jag är otroligt nöjd med min. Jag har haft många skräckupplevelser med läkare, utländska och svenska och när du hittar någon som synkar med så stick with it! Efter alla år och vändor har jag nog blivit ganska cynisk både mot läkare och "förståsigpåare". Jag är nu 26 jag har gått igenom mer skit än de flesta i min ålder, jag har varit besparad av den värsta sortens skit, men jag är inte utan erfarenhet längre som när jag var 17 och jag tar inte vilken skit som helst som de får för sig. Ingen annan än du själv är ansvarig för ditt liv och med handling kommer konsekvenser.

Well skriva mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0