Visheter på en måndag.

Ibland blir man väldigt trött på det man gör. Man behöver en paus helt enkelt. Jag tog en, helt enkelt, Jag tyckte jag var förtjänt av det. Jag kidnappa A, för vi kom fram till att han gör ju ändå inget vettigt=)

Vad är då så bra med Andreas? Well han är positiv, och insiktsfull, han är som en yngre modell av mig?! Haha not!

Hursomhelst Max har blivit vårt nya tillhåll, jag fasar om personalen skulle lyssna på oss hua=)

Vi är vettiga, vi utbyter tankar om världen och idag tror jag faktiskt att jag växte som människa. Jag fick ompröva mina grundvalar och jag hoppas och känner att jag växte. Jag tror att jag växte.

Jag känner mig ovanligt kreativ kan bero på de två kaffe vi sänkte. Jag är nu hyper. Jag har snart pluggat klart hela mitt häfte. Påbörjat min nya teori som ska bli den bästa någonsin! Har tagit nya sikten iv ärlden och vi får se vart det här slutar... Världen ligger ärligt talat för mina fötter.

Jag har insett att även om jag itne har kontakt med vissa människor, livets villkor förändras och vad som en gång var är just vad det var. Det betyder inte att jag inte är lojal mot dem, den dagen de behöver mig finns jag där. Med vissa avsågade och ärligt talat kapade grenar.

Min önskan och vilja att vara en annan människa en annan person finns fortfarande där, idag fick jag dock både se och höra en annan sida av myntet och ärligt talat så kanske dt inte är så farligt.

Jag tror att så länge man kan rättfärdiga sina handlingar och följer det ens hjärta säger och berättar så kan det inte gå fel.

Jag tror heller som så att man inte ska straffas för sina tidigare synder och brott, men jag kan förstå att det kommer vara onekligen svårare att övertyga världen om det... Ett ordspråk lyder ju: En gång tjuv alltid tjuv.

Det var längesedan jag kände mig såhär glad, bekymmersfri och lös... För det jag insåg ikväll är egentligen hur perfekt och bra mitt liv är. Självklart kan det alltid bli bätrte, men onekligen mycket sämre också...

Så med detta avslutar jag med Memento vivere.

OCh en evig glädjekälla när jag tänker på det: Sälen!

Sälen!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tack för de varma orden! Agreed igår var en klart värd kväll. fler att komma hoppas jag!:)

2009-10-06 @ 17:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0