Uppdatering för att göra något konstruktivt.

Skola, rullar på som värsta pansarvagnen tillsammans är vi oslagbara! Grymmaste gruppen!

Gym, nya vikter, fler reps, äntligen går det åt rätt håll.

Läkarfronter, fått tid nu till kirurg, mysigt. Ögon likaså och lite blodprovstagning hos familjeläkaren ren rutin. Borde vara orolig but naaah its really not my thing.

I helgen fet personalfest! Jag tänker springa runt som terminator Pelle med dubbla vapen och skrika hastsa la vista! Kamikazeeeee!!

Hittat grymmaste klädmärket som jag förälskat mig i! Affliction! grymma jeans! yes! I love!

Vad har då hänt sen sist?! Well, mycket trevligt festande träffade många som jag itne sett på ett bra tag av många olika anledningar, men den största är nog pga mig själv, skolan jobb saker tar mycket av min tid. Men det kändes grymt bra! Ännu roligare var att mina skills verkade sitta! bra resultat av det lilla jag ville uppnå de kvällarna!

Fick en enorm självboost tack vare att denna vecka varit kalas as super fet bra!

Projektet rullar på idag hoppas jag att de sista toucherna ska läggas och provkörning förhoppnignsvis i helgen! Fett ja nice! Kapitalist javisst. Alla hatar en inte mitt fel, jag packade bra helt enkelt!

Jag borde berätta om en helt fantastisk kille, man kan tro att jag blev kär i honom när jag berättar om honom, men det var fantastiskt att se hur en kille skapade en situation där tjejer som har pojkvänner lever med dem bokstavligen talat var beredda att fly med honom till något paradis om han bara ville, hur han ägde sönder em totalt! Mästerligt!! Det ska vi studera närmare!

Får se idag om det blir lite mys pys ala greeeger!

Snart mikro nivån är satt högt och förväntningar på mig själv likaså! Wanna rule it all!

Vad vi gör idag skapar faktiskt morgondagen och det vi kräver av andra är också då något som vi borde kräva av oss själva, tänk på det nästa gång frestelsen kommer och knackar på din dörr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0