Ny friska fräscha vindar=)

Well alltså fan, jag har fått det här well ordet på hjärnan och det skylls helt enkelt på en flicka som valt att bosätta sig i Norge som vi för övrigt grattar till sammanslagningen, giftermålet förväntas vara om ett till två :D

Helg, denna helg som alla människor förundras och lever för!

Denna har erbjudit plugg i mängder, well jag är inte särskilt oroad. Jag landar alltid på fötterna och min hjärna brukar kunna ordbajsa rätt så rejält när den måste. Man har ju inte arbetat med sina yrken för intet liksom=)

Den här helgen har ändå varit väldigt produktiv, jag har skapat en tankekarta. Inget fashionabelt ala Torbjörn, men det är min syn och mina delmål och stora mål med lite vackra bilder som man kan arbeta mot. Plus att det var kul att aktivera min kunskap om data foto redigering.

Planerna går vidare, helgen bjöd på den sista turen med min älskling. Hon spann så fint, lacken glänste i höstsolen och basen spela som alltid med ett bra tryck i ryggen. Nu är det dock höst/vinter och plåga den i elak kyla, salt och agera kommunal plogbil... näe där går gränsen. Det finns det traktorer(volvo) som sköter mycket bättre.


Imorgon är det operations dags. Alla tror att man ska vara orolig, men sanning att säga så har jag redan varit med om så mycket värre. Synd att göra folk besvikna, men sådant är fallet.

Imorgon är det tenta. Samma sak där jag har varit med om värre så den riktiga tentaångesten existera inte. Även där trist att göra folk besvikna. Jag verkar ara en besvikar maskin för tillfället. Den enda som jag inte gör besviekn verkar vara mig själv.

Mycket trevliga förfestar var det också! Även om jag nu missade en. Igår träffade jag en spetsfundig blondin som jag inte bestämt mig för om jag tycker om eller inte. För fåfäng för min smak, men personligheten var trevlig även omd et fanns sprickor i den ändå. Hursomhels tigår visade sig mitt tålamod, mina känslor och lojalitet prov och vad visar det? Jo att jag är svag... och hjälpsam och inte viker en tum från de mina.... En vacker dag. Fast å andra sidan var det lätt värt det nu i slutändan! Fick en sådan ny grym upplevelse att ba oh ya!

Grattis till mannen som nu är ett år äldre! Han är hård!

och diskmaskinen går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0