Nedräkning!

Man kan väl säga att man har flyt? då kan man väl också säga att man har oflyt?

Hursomhelst har vi upptäckt en fantastisk upptäckt. Det är lite nervkittlande... Vi är så sugna, men jag kan inte motivera mig med att göra det. Kanske nästa år?Det är en kostnad i det hela som alltid. Fast jag är villig att betala den utan större problem, kan bara inte motivera att lägga ut 1/4 av det som är tänkt för mina studier.Fast om det vore så bra som det är så vore det himmelriket på jorden.

I helgen blir det festa av verkar det som. Haha! för alla but not for me=)

För det första är det arbete på fredag, och lö, för det tredje är det dags att tentaplugga och göra klart andra åtaganden. Känns bra att man har några år på sig att bygga klart allting och att man ändå efter alla dessa år inte kommer vara bunden till något ändå.

Jag drömmer om vad jag vill göra, ibland ser jag mig själv sittandes begravd i pappersarbete, ibland jetsetandes runt i världen, ibland sittandes lyssnandes på en vilsen själv som. För att i nästa ögonblick vara rallyförare, heh nej det är bara när jag sätter mig i min pärla.

Man ska umgås med de personer som tar fram det bästa ur en människa. För tillfället finns det nog bare tre personer som gör det och den tredje är oviss. Jag gillar inte vart det hela styr och barkar åt, men vi får se.

Tentaplugg var det ja, allting är intressantare än det man ska göra för tillfället, förstå mig rätt det är intressanta grejer, men för mycket av det goda.

Det är snart 26, det är snart den 17. Det är snart ons, hur kan man ha så mycket att göra när man studerar?? Jag tyckte visserligen att jag hade grymt mycket när jag arbetade, men som student har jag nästan än mer. Rättelse jag har mer. Fast jag trivs, det bästa är att man har något att göra, lär sig något nytt och tar kliven framåt samtidigt som man gör ltie av varje.

Man kanske skulle söka idol?=)

Livet är lustigt på ett sätt... att när man har kul och flummar så stör man människor, när man är dödligt allvarligt så stör man dem också...  Det bekfräftar bara det jag redan vet.

Hon kommer med solsken till mig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0