Hon har ett sätt att flytta höfterna...

Kan inte klaga över veckan! Abo!

Nu är det tenta plugg! me not worried. I am what I am and I am one of the best of what I do.

Igår trodde jag på en utgång var grymt taggad! Sen ringer det! Det var L! Då blev situationen helt annat! Hon kör över de flesta planerna! Ses man bara någon gång per år så får man vackert prioitera. Grymt trevlig kväll! Synd att ursprungsplanen inte kunde användas men sådant är livet, rulla rulla rulla!

Igår så upptäckte vi ungdomstiden igen.

Japp jag tycker om att umgås med mig själv jag med. Vi har grymt kul när vi inte bitchar well jag skulle inte vara jag om jag inte gjorde det!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0