Den gamla räven!

Inge slår gamle Mickel=)

grym helg som var, grym vecka som var och nu tar vi sikte på denna!

Insett att jag behövde lägga lite kraft på det hela och resultatet kom snabbt. We like, däremot tar det stopp vid en viss gräns, måste komma på vad göra för att spränga gränsen.

Kul de tre musketörerna som en gång var tre blev sen en, fast det är ju ganska kul och se hur bortkomna människor kan bli i nya situationer! Om inte annat för åskådaren!

And dude wtf?! Onsdagen bjöd på något som inte var ok, aldrig sett en osmidigare person. Kul att man får se människors rätta jag. Vi skänker en tanke åt A som hade en minst sagt tuff kväll, men som vi hoppades ändå fick en någorlunda bra kväll.l

Och jag kan visste vara sångaren!! Inte bitter!

Kan man bli lycklig av saker?! Jag vill nästan hävda det! För jag tar en titt i mitt kök och mitt sinne fylls av ren skär lycka. En av de bästa uppfinningarna någonsin? I think so!

apropå Mickel, jag tror ni alla som läst detta har en dold förmåga som många känner till, men man behöver ju inte skryta om den? För alla vet ju liksom om din fantastiskhet. Som i detta fall=) Vår allas favorit pojke har Lips/singstar och eftersom inga vågade så tar jag och A tag i projektet. Skrålar för full hals, låter för jävligt, vi insåg ju att vi la någon slags nivå som första ut. Sagt och gjort en kaxig stockholmare säger när vi är klara: Fyfan tom jag kan ju göra bättre ifrån mig än det där!

Jag sa åt A att ge honom micken, välja en låt och sen upp till bevis. A bara log sitt största leende av skadeglädje, T skratta lite lätt, R tittade på honom med finurliga ögon och de övriga förstod ingenting. När tonerna lagt sig, den sista vokalen klingat ut så kunde vi konstatera: there can be only one...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0