Vad hon än säger... så är jag bättre=)

Time! klockan är 0722 och jag får flashbacks från militären=)

Sitter här knappar på en tangentbord lyssnar på Imperiet och Var är vargen så jäkla grym låt! Fast å andra sidan så är jag känd för min goda musiksmak=)

Jag måste skryta lite om den senaste tiden.

Glädjekällan som går att plocka hur mycket energi från som helst är det fenomen av lucky strikes på sistone. Då menar jag inte vodkan=) Utan de fantastiska event och saker som inträffat på sistone.

Vi kan ju börja med asianen som bevisar att humor fortfarande existerar.
Att man sedan skopar in ett vg på tentan är ju en milstolpe i karriären höhö
Att vara en av fyra grupper som faktiskt klarar grupparbete utan rest är ju också en rätt solklar faktor i det dagliga vardagen. För att citera Sahara Hotnights - Im on top of the world!

Som om det inte vore nog tar klara min elev sin uppkörning i måndags.
Med andra ord se upp världen! En fyllechaffis till på sin lista.

Körde ben igår på gym... att man aldrig lär sig... Skam den som ger sig... haha well now they know who i am! And I wont back down!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0