Cold as ice...

im willing to sacrifice.

No pain no game. Vi tar ett nytt sikte på 2010 och ett nya mål.

2009 var en fin summering på vad man kan åstadkomma på ett gym och med sina studier om man bara lägger manken till. Jag tvivlar på att 2010 kan bli lika bra, som allra bäst lika bra.

Jag känner mig inte riktigt i balans. För mycket av en del, självvalt, men nödvändigt ont och jag har aldrig backat när jag kan hjälpa.

Det är mycket nu fram till och med jan, men det är också här som jag differentierar mig från de andra.

Vetskapen och kunskapen om att jag kan och orkar stärker. Det är dags för upploppet snart.

Det är inte ofta jag saknar något eller någon, men häromdagen så har tankarna dragits mer och mer åt ett håll - en påse ostbågar!

Ni känner väl till det magiska tricket med dem? lagra dem i en dag så de blir sprödare och krispigare:D

2 eventuellt nya mål för 2010 får se om de går i hamn. I will keep it posted.

Tills dess catch u on the flipped side!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0