vad som nästan får människor utslängda från pubar och barer

Jag åkte till storstaden Mora där träffa jag stans största - flicka. En flicka för kärlek och solsken och sång, för kärlek och solsken och sång. Hon fråga om jag ville titta på hennes förtjusande - våning. En våning för kärlek och solsken och sång, för kärlek och solsken och sång. Hon bjöd mig på kaffe och tårta, och vi blev så helvetes - mätta. Mätta på kärlek och solsken och sång, på kärlek och solsken och sång. Sen bjöd hon på päron och hummer, och jag tog ett stort saftigt - päron. Ett päron för kärlek och solsken och sång, för kärlek och solsken och sång. På kvällen när jag hemåt lunka jag stanna i porten och - rökte., En rök för kärlek och solsken och sång, för kärlek och solsken och sång. Pling plong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0