Vad börjar på en tidig fredag och avslutas sen sön?

En Norgeresa såklart! What happens when flawless meets perfection?! People are blinded by the pure awesomeness!

Mycket sig trevlig bussfärd, sätena kan jag informera om är lite lätt små, men jag tycker om att de är små det innebär att jag är lite bredare över axlarna än de vanliga dödliga:D

Jaha Oslo?! vad gör man när man har ca 4 timmar att döda?! För det första ser man till och äter och det andra är presentshopping! Den perfekta julklappen/ födelsedagspresenten/ nflyttningspresenten! Som inget hushåll klarar sig utan, salt och pepparkar! Inte vilket salt och pepparkar som helst utan: Nightmare b4 christmas kar!

Love at the first sight!

Det lustiga i det hela är att jag blev stalkad av ett butiksbiträde som arbetade där och som vi sen kom överens om raggade på mig. Jag blev på något magiskt vis, Sverige med den härliga norska brytningen och hon blev Småland med den gnälliga västmanländskan!

Fortsatt kväll avnjöts med mat. Härlig kyckling med potatis i ugn ala L. Skratt* här blev det väldigt uppenbart hur lite vi har ätt tillsammans och hur mycket en som tränar äter:D

Kvällen fortsatte i vinets tecken och den magiska vattenpipan!
Där det visar sig att jag som knappt aldrig rökt är en hejare på att göra rökringar! Mycket imponerad av mig själv!
Min glada humör berodde på tobakens inverkan eller att jag fick syrebrist pga dålig teknik låter vi vara osagt! När jag tänker efter kändes det mer som om någon "stal" min luft. *s

måste kommentera hur nöjd jag är med denna bild:D jag tycker bilden andas kraft!



"A friend with weed is a friend indeed!"
 

Well likheten är kanske inte slående, men den finns där!

Kommentarer
Postat av: Linnea

2009-05-18 @ 11:58:34
URL: http://mi
Postat av: Linnea

Ja, det var verkligen en helt awesome helg :D kom snart och hælsa på mig igen!! Annars.. haha! ær på jobbet nu, vore bra om du kunde lægga upp en annan bild från vattenpipekvællen æn den bilden då jag ser haschig ut med min jobbtrøja. Tror inte att det uppskattas på jobbet om någon klickar vidare till din blogg från min och ser den..

2009-05-18 @ 12:02:44
URL: http://ministryoftruth.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahaahah :D likheten är slående!!

2009-05-24 @ 14:33:08
URL: http://ministryoftruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0