U win some u learn some.

Well you done done me and you bet I felt it I tried to be chill but you're so hot that I melted I fell right through the cracks Now I'm trying to get back Before the cool done run out I'll be giving it my bestest And nothing's going to stop me but divine intervention I reckon it's again my turn to win some or learn some

Ibland räcker inte ens bästa till, så är det bara.

Inte mycket att göra, fortsätta framåt, ta ett steg, andetag till tills den dag det slutar smärta. Ibland är jag bara rädd att det blir som med mina sjukdomar, smärtan följer en till graven.

Idag är jag så väldigt väldigt trött och det är svårt att se något positivt, men det finns där, det positiva även om det är som mörkast innan gryningen.

Om man kunde leva som man lär... Eternal sunshine. E sa något klokt idag och det är att man väljer. Jag vet att jag väljer, jag vet att jag väljer vara lite ledsen, lite bitter jag kan dock inte kontrollera det... försöker dock.  Kan inte göra mer än mitt bästa.

För tillfället vill jag bara att klumpen, ilskan, ska försvinna. Livet är för kort för att vara arg och bitter.

Mitt försvar är: även solen har sina fläckar, man får akta så det inte blir solförmörkelse bara.

Mer än någonsin vill jag till England och London. Låt mig bli en av de sex.

Det var en bra dag på arbetet, kollegerna är guld som alltid, A var upp en sväng kan inte låta bli att le när jag ser henne och hon sprider en värme som smittar. Röjt upp och städat, pluggat tillsammans med M. Träffa E och surrat med J och M i luren. Det har varit en bra dag överhuvudtaget och genast känns världen lite ljusare och grönare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0