Måndag! Idag är det måndag! På ett bra sätt!

Det här har varit en bra dag! Why?! För att solen sken, fåglarna kvittrade, sovmorgon, men framför allt för att min kära bil gick igenom besiktningen utan anmärkning! Vilket gör att den nu fyllt sexton år totalt! Därefter var det tenta och den kändes bra! så drömmen om g/vg lever kvar!

Därefter har jag gymmat. Satt och byggde ihop ett eget litet axel och rygg program som jag ska se vad det blir av när jag är klar med det! Körde sedan ett ryggpass gick bra det går fortare nu och jag kör tyngre med fler reps. Känns otroligt bra att det går framåt där igen! Ska även prova bygga ett program åt en vän och även hjälp en med lite kostråd. Varför skulle jag bli ekonom nu igen?=)

Så mycket som jag tränar och med mitt intresse hade det varit smidigare att göra karriär som porrstjärna. Tyvärr är det väl ungefär som att bli gynekolog;
Det jag lärde mig som trafikutbildare var att trots att vi lever på 2000 talet så vet fortfarande inte alla vad deodorant, tvål och vatten är.

Hursomhaver imorgon är det en ny lång härlig dag i skolan och onsdag, ja då är det HÖKEN! och sen är det sommarlov! eh arbetslov! Det ska bli en kanon sommar! spenderas helst i sällskap av några gymnaster, och alla mina vänner! Veckans avslut gör också att det egentligen är perfekt läge för den bästa sommaren någonsin!


Mindre bra bil eftersom den är upphissad, men det är min lill ängel:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

OO najs

2009-05-27 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0