Its weeekend! Vilken jäkla helg!

Det börjar redan på fredag! Utgång och alkohol! Kommer hem någong gång runt tre tiden lite lätt lagom slirig och sliten=) Jag som inte skulle ut*ler* livet har sina sätt att övertala en!

Lö morgon var som den brukar vara i några års tid:D upp göra mig iordning snabbt så in i tusan och sen klämma in ytterligare 30 minuters extra sömn tack vare snabbheten - yes ni har rätt. lö är arbetsdagar för moi. 5 timmars sömn 7 timmars arbete, med E! och då menar jag inte Ectstacy=) Grymt kul! Iväg för att träffa ekonomerna, blir lite solande, lite slappande innan jag bestämmer mig för att dra hem något intressnatare dök upp och det bär av till Klockartorp på ladugårdsfest! Går en tipsrunda där man låter naturaren bestämma och det slutar med att vi hade kommit sist om inte ekonomen klivit in och avgjort det hela! Well kände sedan att människor vars liv går ut på att sjunga snapsvisor och dricka och däcka i buskar inte var riktigt min grupp så jag drog tillbaka till staden drog till kåren drack öl och cider och började sjunga snapsvisor:D Träffade en trollkonstnär:D Tiden flög förbi, söp nästan bort min cykel och tidigt tidigt idag söndagsmorgon skiner solen och väcker mig och jag masar mig upp lägger mig i solen och somnar förnöjt om och bekräftar missnöjt när jag vaknat att nej jag blev inte brun den här gången heller=(

Hunnit med gym, matlådor, varit förbi arbetet, varit utbildare och upptäckt att det inte var så farligt när man har en bra elev=)

Jag är helt säker på att jag glömt hur mycket som helst men detta är det jag minns :D

so helgen är över och vi välkomnar semester veckan! vi ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0