Here I go again...

Det är en text som jag gillar! Whitesnake fortsätter den med "on my own, going down the only road I ever known. E-type med "Here I go again it`s time for me to fade away".

Idag tog jag ett beslut som jag verkligen inte gillade. Well alla beslut är inte enkla och de är inte jämt sockersöta. Jag rullar med. Tack vare en del övningar så mår jag faktiskt bättre än vanligt och tack vare alla min vänner så känns det faktiskt riktigt bra!

Snart är det också fredag och vi styr vår kosa mot landet där Norrbaggarna huserar och alla låter glada och trevliga! Helgen kommer gå i Jaegerns tecken! Vinterkräksjukan lär visst hänga kvar länge i Norge har jag hört! Får se om det stämmer! Jag har inga krav på den, det enda jag vill få ut av helgen är en sjukt trevlig helg, är övertygad om att det kommer bli en fantastisk och minnesvärd helg! Eller iaf när den blir återberättad av rätt person=) Vi får helt enkelt fylla i varandras minnesluckor!

Idag var det en trevlig dag! Nytt rekord i bänken! 100 kg tresiffrigt! Min lycka känner ingen gräns! Tills en uppmärksam person fäller kommentaren: Det är ju kärringstången! så det nya rekordet är nu 95. Provade direkt efter på hundra, men armar och bröst var inte riktigt med. Erik, en av mina personliga tränare hävdar med all säkerhet att jag hade klarat hundra om det varit direkt och att han på mitt andra försök inte lyfta mycket utan kanske ett eller två kg. Tills jag fått upp den där underbara stången så är det 95 som gäller! Det finns inga genvägar till att bli stark och de magiska tresiffrigt! Vad än andra tror, tycker och gör!


Imorgon klockan tidigt ska vi fota de sista bilderna av min deff! Känns jävligt bra! 2 månader har gått och beviset på vad man kan uträtta på 2 månader ska upp! Kunde gått bättre, men kunde även gått grymt mycket sämre! Nu är jag en deff visare och nästa år blir det en grym deff!!

Inser för var dag som går att jag inte är som alla andra. Jag vet inte hur jag ska förklara känslan, men det är som en fjäril, från en äcklig larv som spinner in sig i sin kokong för att senare ta sig ut och flyga och ha de mest fantastiska färger. Kanske är det för att jag är på rätt väg och gör något som jag tror på? Eller för att jag på något vis fått mer ro i livet?
Kan det vara så att grejerna jag testat verkligen fungerar?

going for the 21.

Nu borde jag verkligen skriva något slags visdomsord såhär på slutet, dagens får gå i mitt beslut om att följa mitt hjärta och det jag lovade mig själv för många år sedan:

"Sanna ord är alltid vackra, vackra ord är inte alltid sanna."

Kommentarer
Postat av: Linnea

Wao, wao :D besøk i norge :D Kick-ass. och FAN vad biffig du blev!!

2009-05-15 @ 17:24:33
URL: http://ministryoftruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0