Ett steg närmare målet*s

Allting har en början och ett slut, det känner de flesta till. I genomsnitt lever vi 28 000 dagar och vad vi uträttar de dagarna är det som vi tar med oss in på ålderns höst. De flesta får också spendera den med någon de älskar och håller av väldigt mycket. Som så mycket annat övergår den klart brinnande blåa lågan över till en gul eld och till slut glöder det bara, men som de flesta vet så brinner elden häftigt om än väldigt kort, medan glöden existerar både timmar och ibland dagar och får den bara bränsle så fortsätter det ett bra tag.

Ibland tar bränslet slut och elden dör. Jag väljer att se detta som att jag är ett steg närmare att träffa den rätte, än att gräva ned mig i vad som kan ha gått fel. Det var en bra tid. Båda är glada, men glöden har försvunnit, kanske går det att väcka den till liv igen? Livet fortsätter.

Vi ser fram emot: Norge! att skolan snart är över och första året av tre är avklarade! förhoppningsvis med godkända tentor i bagaget! Sommaren blev mer arbete än väntat, men det är välbehövligt om jag ska lyckas driva mitt projekt i hamn med att försöka klara de tre åren utan csn - vare sig bidrag eller lån.

Jag är omgiven av vänner som får mig att le, de bästa helt enkelt. En person vars närvaro får världen att bli ljusare och bekymmer ter sig plötsligt väldigt långt bort. Det är lätt att ta människor för givet och missa detaljer, men att se de små detaljerna kan vara en viktig nyckelpunkt som visar hur man mår.

Träningen har tagit ny fart. Det både ett lyckat och mindrelyckat resultat. Lyckat på det sättet att det har hänt mycket och jag gick ned, mindre lyckat på det sättet att det visade mindre än vad jag hade förväntat mig. Resulterar i ny träningsplan och fortsatt kostplan, skratt hade fortsatt med den ändå i vilket fall:D Ibland har man tur! Extrapris på köttfärs och andra stället har extrapris på kyckling*s

Har ni vänner som alltid lyckas soppa till det för sig? Well alla som känner mig vet att jag både lyckas soppa till det och oftast reda upp det. Nu är det akut utryckning till Bålsta! Vad gör man inte för sina älsklingar här i världen?!

musi ja kalli!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Norge :D Yeey! Ser verkligen fram emot fredagen då du førærar mig med din nærvaro!

2009-05-11 @ 11:00:05
URL: http://ministryoftruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0