Ego boost.

Tack för en mycket givande gårdagskväll och natt Mr L. Alltid lika givande diskussioner:D

Kul att någon också ska plugga:D haha mer lika än vad vi tror kanske och ominte annat så sägs det ju att man blir som man umgås! hur kan det här bli fel?=)!

Ny kurs sökt! nu blir det hårdkörning! men dt känns riktigt grymt! något jag velat göra väldigt väldigt länge!

Så nu börjar framtiden ta lite form. Köra som porrstjärna i 3 år haha=) Skämt åt sido. Ekonom och kinesiska på det därefter sjukgymnast och därefter lite kompletteringar samtidigt:D  Life is beautiful:D

helt apropå på det så visar det sig att 1.3 hp motsvarar 17.62 i betyg från gymnasiet och med andra ord så är jag smartare än vad jag trott. Vänta bara tills det här stiger mig åt huvudet. My pure awesomeness will blind the world!

Mr L det kommer bli en fantastisk sommar! som alltid lär jag mig av den bäste!
Hur skulle vi kunna misslyckas?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0