Det magiska mailet!

"Just do it!" för att stjäla ett inte helt okänt företags slogan!

Som idag när klockan ringde och jag som älskar att snooza den både tre och fyra gånger, raskt kliver upp och dunkar av klockan. Gör mina bestyr och helt plötsligt har en hel halvtimma ledig innan jag måste ta åka. Vilket i sin tur ledde till att jag gick och la mig igen*skratt* poängne är dock fortfarande att bara göra det!

Dagen gick en trevlig föreläsning med mina kära vänner som jag ibland försöker komma på om de skrattar åt mig eller med mig, dock så väljer jag att tro att det är med mig.

Trevlig lunch i ett mycket trevligt sällskap. K dök upp och gjorde oss sällskap. K är jag lite svag för på det sättet att dialekten gör att jag smälter som glass i vårsolen och vill aldrig att hon ska tystna, därför ställer jag alltid kluriga frågor, vilket leder till diskussion och att hon knappt äter något alls på sin lunch. Jag däremot tuggar på i godan ro, lugn i mitt sinne glädjandes åt skönsången som når mina öron när hon säger sitt: jaaaeeåå!

Visserligen blev det ett litet bakslag och jag försöker verkligen med mina trevliga övningr för att inte förstöra min sinnesstämning, men för korta ögonblick raserar hon min vackra värld, fördelen är dock att jag kommit tillräckligt långt för att kunna bygga upp den snabbt igen och ögonblicken varar inte länge. 21!

Idag har jag skrivit ett mail och aspirerat på en plats i London. Jag hoppas verkligen att jag får platsen. jag känner att det är verkligen vad jag vill göra och att det är vad jag är ämnad att bli! Där tänker jag ge mig själv poäng! för att jag faktikst skrivit ansökan, skickat iväg det och är villig att kasta bort alla mina planer ajg gjort för detta. Vilket gör att jag inser hur gärna jag vll bli en av de sex.

Fick även ett mycket trevligt mail! innehöll visserligen ingen privat text, men innehöll därmeot länken till sin privata resedagbok och det värmde att hon tog sig tidne att skicka länken till mig.

Dagen är nästan över och jag känner mig glad och nöjd över det jag uträttat. Vi sänder vårt hjärtliga tack till E som försett mig med ett väldigt givande kompendie till mina studier! Heders!

Från oss båda  till er alla en riktigt lång natt med mycket flås!

Puss och pisk över disk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0