Det är aldrig försent!

Att försöka förändra.

Det är dags att infria sina löften. Jag försöker välja ut den lyckligaste dagen i mitt liv. Det är några stycken och till min glädje så måste jag inte kora en vinnare. Jag kan nu i efterhand konstatera att något har hänt längs vägen, den bekymmersfria person jag en gång kände försvann, men det är aldrig försent för att förändra och bli den man är född och ämnad att vara.

Detta ska bli en dagbok över de äventyr, magiska stunder och mål som jag lyckas uträtta och som jag kan känna mig stolt över att ha lyckats uträtta.

Livet, världen är en stor glädjekälla, fylld av liv, glädje och jag tänkte börja ta del av den i en större utsträckning.
Det börjar här och nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0