Bland svett, skrik, dunkanden, barn och lite blod

finner jag glädjen igen.

För en kväll bestämde jag mig för att än en gång inta hallen - VGF hallen som var mitt hem i ett visst antal år.

Jag lade av en gång i tiden främst för mitt knä och det var med lite missmod jag gick dit igen. Skulle det hålla? En volt senare var det avgjort - nej. Jag slog dock att jag inte kände mig särskilt ledsen, det håller för att springa på och styrketräna med=) Vad som gjorde mig mycket glad var att återupptäcka min kära vän svampen - och då menar jag inte de sakerna man brukar freebasa:D

testaroch går faktiskt ovanligt bra så pass bra att jag faktiskt känner mig sugen igen på att pynta en avgift för att få tillgång till den. För jag skulle vilja bli riktigt riktigt duktig på bygelhäst. Den passar mig perfekt, det går runt runt, det är tungt så in i bomben, det är otroligt mycket teknik och det är en utmaning mig värdig, både fysiskt och psykiskt. Om jag har tur så kommer det komma upp både lite kort och film från det hela... Om jag fortsätter så här är det nog dags för den riktiga väldigt väldigt snart, men det är som sagt mycket om jag kommer orka göra en satsning. För tillfället känns gym bättre.

Nytt arbetserbjudande får se det är under uppbyggnad, sommaren är här och med det alla äventyr och upptåg! Vi ses i sommar! på något av mina jobb säkert haha!

musi ja kalli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0