Wohooo!!

Äntligen lite tid att skriva sig igen!

Så vad har hänt sedan sist?! well alldeles öfr mycket och alldeles för lite=)

Vi kan börja med förfesten som jag slängde - we liked! gott sällskap, mycket alkohol och Vip till krogen. Kunde inte bli bättre! Förfesten kunde inte börja bättre, hann inte förvarna grannar, men det gjorde visst inget - när folk på andra och tredje våningen också slänger varsin fest:D Så då var ju första våningen tvungen att inte vara sämre;)

Gänget splittrades upp och vi intog krogen. Möter upp J och hennes vän därinne. Problemet är att det är nu dimman sänker sig och då är det inte den blodröda, utan mer.... grå och svarta dimman. Jag har något vagt minne av att vi var på dansgolvet och jag tyckte det var ovanligt luftigt omkring mig... frågan är då om det var lite folk eller om jag var i sådan högform att jag yrde runt som en tornado med armar och ben och folk höll sig undan av ren självbevarelsedrift?=) Well iaf så blev jag fångad på kort och jag måste iaf ha gjort något rätt den kvällen;)


Apropå det efter att ha fått min backslick förstörd x antal gånger så blir dagens läsarfråga: Göra sig av med eller spara? och om göra sig av med vad göra istället?!

Jag älskar tentafirande:D Man är så lycklig och glad! Jag vet inte vilken tenta jag firar, men jag tippar på att det är statistiken:D Apropå det så fick jag tillbaka handelsrätten också och well I rule and is sooooo top notch!

Den här veckan har ju varit god... Jag skulle fota min nya tjänstebil dock inte hunnit, det är bråda dagar nu och mobilen ringer hela tiden om att ta mer och fler. Behöver en klon eller mer timmar. Glädjen står högt i fokus denna vecka! Min trevliga arbetsgivare insåg behovet av att vissa ville ha lönen tidigare denna månad och det gjorde att det blev ett mycket äckligt tillskott på ett konto:D Det bästa är att det kommer fortsätt att ramla in minst lika mycket i månaderna tre eller fyra! China here I cum! Life is good... to the ones that do good. Det är det lilla lustiga i mitt liv... den delen har alltid gått spikrakt uppåt.

Well en vän blev sjuk och hamnade på akuten... det är lite tungt att arbeta långa dagar det vet vi alla så efter mycket om och men och ha återfunnit telefonen så var det dags att bli uppdaterad av världen. Vilket gör att jag som skulle ha semester och någorlunda lugn vecka har fått en mer eller mindre helvetesvecka... well man får se ljuset i det hela när det är över. Jag vet att ett leende kommer sprida sig över hela ansiktet om en månad;)

En annan glädjekälla är att min elev klarade sig. En som jag tog under mina vingar för att människan är ämnad att göra något stort i livet och detta är en milstolpe som behöver klaras av. Plus att det kändes som att det var mer eller mindre självklart att det skulle falla på min lott.... Får man komplimanger och beröm som att man tillhör eliten så blir man ju alltid glad och kaxig:D Well efter detta så kan jag suga i mig det! Vem är det som har hand om det om inte en av de beryktade.... Dock efter att ha sett papperet, fått beröm för sin echo driving och inte en enda anmärkning i sitt protokoll eller några ord på vägen kan jag glatt ta på mig äran. Så är hon också min bästa elev någonsin och observanta! haha
Mina är helt enkelt lite bättre. Dock så åtar jag mig inte hopplösa fall=)

Well nästa projekt är på g. Får se om jag kan slå rekord i antal minimala timmar att få klart det. Det vore något att bära med sig! Project 2011!

Apropå andra positiva saker är att det är nytt rekord i axelpress!=) de börjar bli "vilda" som N beskriver vältränade axlar =)
Har upptäckt något bra och negativt. Trots att deffen är avslutad tappar jag i vikt. Både bra och dåligt. Kebabtallrikar nästa! mmmmmmmmmm

Imorgon midsommar! Kommer bli grymt! och snart är det för the 21 jump! Livet är bra underbart och härligt ibland!

Jag och min respektive ska fira vår första midsommar ihop:D. Hon borde ha vänt och gått därifrån direkt när hon träffa mig, cause im all bad news:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0