Våt/blöt? kan inte vara något annat än fest!

Vad tusan hände i fredags?! Just ja! Harrys! varning för lammkött! Lugn kväll värmde upp på Haga och sen på Råby för att i all hast börja kvällen på Pitchers med en mycket trevlig okänd blond flicka! Efter lite fiskande vet vi var hon arbetar och att vi mer än gärna var välkomna att hälsa på henne! Det kunde jag sagt redan innan vi hälsat=)

Raskt takt till Harrys! Börjar bra! Tappar bort E efter att hon blivit huggen av någon äldre gentleman! Får dock mördande blickar att se till att masa mitt arsle dit och spela pojkvän sagt och gjort! Vi var så söta där vi gick arm i arm. Träffar på en av Västerås bästa croupier! N! självklart tar han mina surt förvärvade 20 kr=) Efter en lång diskussion om jag ska ta kortet eller inte och huruvida jag faktiskt vet vilket kort som skulle komma! Boooyah! jag har rätt såklart, och det resulterar i att jag förlorar. Ibland vinner man inte hur mycket rätt man än har. Tyvärr=)

Ut på dansgolv! ungdomen visar hur det ska gå till! Efter lite tafsanden från gammeltanterna och ytterligare gentlemen som säger att E ser ut som hans dotter MUAHAHA! eller var det filmstjärna?!

Fortsätter röja och får frispel på dansgolvet=) Blir bå¨de plocka äpplen, vattenspridaren och macarena! Imitationerna av Måns hope and glory är för evigt inetsad i mitt inre=) Sedan kan jag inte låt abli att flumma loss helt inne på det andra dance/rnb golvet  vilket resulterar i väldigt suspekta blickar från E, well=)

en lö.

laddad taggad - nej! sliten efter fre inte alls pepp hur saker och ting utvecklade sig under dagen och när kvällen kommer är jag minst sagt lite grubblig av mig. Blir nyktert läge=) Slutar med att jag som planerat att gå på inflyttningfest rycker in som stand in och kavaljer=) Så får beskåda baywatch inta Lögan, hur 2 personer vinner all sprit i ett lotteri, vattenrutschkana tävling i kostymer och armbrytning i världsklass! Riktigt trevlig kväll!  Just ja höll på att glömma alla flickor i bikini också;) och robotdansen oförglömlig. Vad bidrog jag me dpå denna fest då förutom min kära närvaro!?
Det fanns en deltävling moment två. Gissa namn låtar artister på låtar och filmer som de varit med i. Osäker på om jag fick delta satt jag vackert tyst tills vi låg under med tre noll då jag frågade min vackra bordsdam om jag också fick delta?! Svaret var självklart! jaja well frågorna gick vidare och efter sex raka svar och rätt började andra laget darra lite lagom och lätt. Ställning var då 8 och vi sex. Med gemensamma krafter ser vi (jag) till att det blir 10-10 och utslagsfrågan träder i kraft! En strong insats av K avgjorde saken! Svennebanan med Promoe gjorde oss till segrare och jag fick min sexualitet ifrågasatt av det andra laget efter att ha svarat på såpor, serier, musikaler och annat som de sa bara en bög skulle vetat svaren på, well=)


Idag blev det arbeta av, med eliten! älskar när vi tradar in från andra passet och tar de bästa=) Grymt samarbete och stämning som alltid! Fan vad jag skulle sakna dem om jag sluta. Får njuta så länge det varar!

Därefter blev det lite grill och chill för att sedan ta på sig lärarrollen och köra i några timmar. Inser att det är några veckor kvar bara tills jag börjar igen. Well det ser lovande ut! Jag har gjort det igen. Bästa händer dock på vägen hem! När jag kör ut vid röda torget ser jag en: power of dreams. Honda type R!! jag glider ut lite lugnt. Trots massivt pådrag av ljud från min tia bas i bilen hör jag hur det mullrar till bakom mig och ser den närmandes i hög fart. So he wants to play:D
Ställer upp sig, vinkar till varandra, hör varvningen som utmaning och min längre gaspådrag som svar. Grönt: Bra start och jag rycker och leder i ungefär 1 sekund tills jag hör hur hans kammar ställer om sig och vtec:en är ett faktum han rycker som ett skållat ollon. Hakar på och förvånas att han inte drar ifrån mer än vad han gör. Jakten fortsätter ut en kortis på E18. För att sedan ge upp. Varningsblinkers som tackar, helljusflash för att tacka tillbaka och glider sedan sakta sakta hem med adrenalinet pumpandes och musiken som stillar mitt glada sinne. Det är kärlek*s Så hur du än gör ibland så kommer du förlora, dock så är det kanske inte tävlingen och resultatet som är det viktiga i sig, utan resan på vägen dit.


Onsdag! beware!



Kommentarer
Postat av: Elin

robotdansen... jag tar åt mig på den! :) skulle gärna vilja ha bilder och filmer från kvällen också..!! :P

2009-06-08 @ 17:09:23
URL: http://goodelintimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0