snabb rapport och update!

Och så var det inlett: 21 dagar av arbete rakt av! Nu går vi hardcore! taggad efter att ha fått min semester ersättning och insikten om att kunna klara av det utan csn och göra något som inte riktigt alla andra gör att jag känner mig riktigt pepp!
Första året är ju avklarat.

Det känns jättebra och skönt att Ang är klar. Jag ska försöka förklara varför... Dels för att det är för ovanlighetens skull jag som hjälpt henne. Hon ställer upp jämt när jag behöver och jag vet själv att jag inte är den lättaste att ha att göra med när jag sätter den sidan till, men hon lyckas alltid fånga och fiska upp mig på rätt sida. Med andra ord så känner jag mig skyldig att hjälpa tillbaka och det här var ett sådant tillfälle. Där jag faktiskt gör något som jag är bra på och vet vad som krävs.

Midsommar vilken dag!Den började med gym med H! inte ett fantastiskt pass, men helt klart bättre än inget. Tycker verkligen inte om Lögarängens gym, men vad ska man göra. Well å andra sidan så tror jag att jag har gratis gym på Apalby så kanske på väg dit för några månader iaf! Speed of sound hem till Dingis träffa föräldrar önska dem god midsommar och hjälpa fader med datorn - igen. Sen över till Olsson för att börja firandet, och glädjande nog att alla är samlade som jag ville träffa med gemensamma knattar! Min personliga favoritär faktiskt Teo! Min sina svarta hål till ögon charmar han alla damer i framtiden! Precis som pappa! Det var en dag som gick i matens väg! Det var pajer, chokladtårta, snapser, bröd och sill i dess like. Jag for hem för att duscha och somnade därefter på soffan vaknade i panik och gav mig iväg! för att lagom hinna spela boule, golf och grilla!
Det fantastiska med den här bilden är hur sikten och tekniken är, för de som spelar är det ingen konstighet men för er andra....  så well ja med tanke på hur han siktar borde han träffat mig:D

Här visar Jimmy hur han skulle kunna tänkas se ut om han var ett flygplan. Jag tror att han är hög på något, kärlek eller mat =)

Såhär ser det ut ibland när vi grillar! Min flintastek är inte med på bilden... som de sa, den fick inte plats!



Fullt på grillen var det! och som vi åt!

Midsommar får avslutas där! Egentligen fortsatte den till Skälby efteråt, men pga händelser som inträffa så låter vi det verka i det fördolda! Några godbitar är: mysteriet om varför jag nu är rakad, okänt gnissel och oljud i natten*3. Relationen som man måste vara 3 för och mycket mycket annat!

För de som missat min senaste tillägg och signum så är det:



Äckligt nöjd med den!

Until next time tataaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: naffe

NICE TATOO! Är den på sidan av kroppen?

2009-06-23 @ 09:21:32
URL: http://lifeofnaffe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0