På en tisdag!! Kaninjävel!

Nu är det sommarlov! och det gör automatiskt att det är dags att besöka tandläkaren haha!

Jaha så vad har hänt på sistone?! Verkar som om jag ska börja på ett nytt arbete. Tycker det är fantastiskt och intressant att allting går tvärtom i min värld. Dock så gillar jag det hela! Önskar bara jag hade haft min kamera tillgänglig för det momentet!

Vad mer?! Festerna i helgen var inte att leka med:D första gången jag druckit så mycket öl och cider på en kväll! och för de som känner mig vet de också att öl?! Woot?! ja det säger ju något om den kvällen!!

Sen så besökte jag tandläkaren! urtrevliga tjejer som tog hand om mig=) fan damer i uniform är heta! glädjande nyheter inga hål denna gång heller=) otippat bara haft ett enda hål i hela mitt liv!

Ska visst bli lite fika av i veckan=)

Igår så blev det en improviserad cykeltur som slutade på Råby! Jag svär jag såg massa brevlådor att riva sönder och mammas död de hade det största hänget, grymma boooyah!
Neddrucken av mina älsklingar skratt fan de har sådan tacksam uppgift! 3 groggar senare, ett visst antal fyllemeddelanden senare, en film senare och sen spoona på Råby - Yeah!
Upp klockan åtta och cyklade hem med sig trevligt sällskap! Bästa av allt jag är inte bakis MUAHAHA ja jag vet det är oförskämt. Allt festande allt drickande, på en tisdag!

Säger bara: Muh! jag är en citykossa!

Ler* vad var det H sa: Du är så förändrad för bara någon vecka sedan var du osocial, tystlåten och såg ut att tugga på en citron. Well det finns en tentapelle och det finns en sommarlovspelle! No worries be happy! Kommer bli grymmaste och fetaste och festigaste sommaren på länge! Cause I got the touch!

http://www.youtube.com/watch?v=HECRXbGM7tU&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=gpxJhpofAPE

glädjekällor i vardagen!

nu tittar solen fram också! vilken dag!! trubadurkväll idag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0