I dagarna tre!

firandet har börjat. Jag gillar min Rachmaninoff vodka, its the shit. en grogg och världen är upside down! och det bästa är att jag har tre till! är det glädje eller vad?! Aha! och svaret är icke!

Idag har varit en såpass fantastisk dag att den knappt går att beskriva med ord, men vi testar! För det första så får jag en timme gratis när jag arbetade idag, det var ett tecken på att det gick åt rätt håll, men dagar är långa! Sen så får J en ledig lucka! just när jag ska provköra subban. Dagens skämt är "hillstop" haha! Näe, men det slog mig hur mycket jag saknat henne. Så nu ska vi nog hitta på något! Jaaa du...  lilla J. Slutet gott allting gott.

Och du! well ja det underbara inträffar... vilket stakar ut framtiden! Cant get any better than this?!

Övningskör och det går riktigt bra! för alla inblandade! så well det kändes bra de ville boka in mig mer iaf=) och allting är uppbokat utom två dagar nu... känns bra.

Kör med A och det tar sig helt klart, my job here is soon done. Kommer sakna att träffa henne någorlunda regelbundet. Fast tiden har gått och vi har ju inte skiljts ifrån varandra än helt iaf. Även där slutet gott.

Träning gick helt ok trots nackspärr. träffa roligt trevligt folk och fick retas lite med H haha gillar våra konversationer. De handlar verkligen om allt och mer och mer galet blir det.. ni kan aldrig ana vad hon tyckte att jag skulle göra imorgon med henne or can u??!

Nu tänker man att det kan inte bli bättre... men det kan det... tentasvaret har kommit... och den är godkänd! No more statistik! Om boken inte hade varit så jäkla dyr hade jag eldat upp den i ren glädje!

well natten har kommit groggen har slagit till och jag kan inte sluta le eller skicka dumma sms...

Jag saknar och jag älskar. Livet har lärt mig att dörrar stängs och fönster öppnas... Det var kanske bara en dörr som jag inte skulle ha stängts så snabbt och bestämt bara.... och med all min kunskap styrka och vilja kämpar jag att hålla dörren öppen.... för så länge det finns en springa kommer jag att fortsätta.... För första gången på många år vet jag äntligen vad jag vill.
Fönstrena är dock öppna.... och framtiden är ovanligt ljus och solig.

Kommentarer
Postat av: naffe

Vad skönt att höra att livet leker!! :D

2009-06-23 @ 09:20:54
URL: http://lifeofnaffe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0