Oboy vilket vackert väder!

Galen vecka!

Well och första veckan av de 21 är påbörjad. Känner mig lite lätt sliten, men jag vet ju iaf varför=) Kan ju vara så att man kanske ska skitai att dricka alkhol fyra dagar av sju:D

Onsdags: Bara en trevlig liten kväll helt enkelt, Torsdag Rix Fm festivalen med Daughtry som topp och trubadur kväll, fredag utbildar gathering, lö 22 års fest och söndag chill lean back med en grillning och sen en mindre pool party:D

Underbar helg, den har liksom varit riktigt oförskämt bra! Kan inte annat än älska att arbeta när M är där. Tillsammans gör vi helgen till något riktigt speciellt. Att vi sedan älskar att retas med varandra gör inte saken bättre, men sedan ibland märker jag något... I have a dream a song to sing=)

22 års rummel!

My name is Devil and this is my angels=)



Yeah!

Måndag och vi kliver in på den 8 av 21. Still going strong. I will survive! Jag tror jag tänkte till när jag gjorde detta för att jag ahde en plan... and Im sticking to the plan! Fortfarande! So am I still waiting for this world to stop hating...
Jag saknar mitt lilla lockiga yrväder, med sin svarta lilla mössa som är neddragen till glasögonen som satt där med ett finurligt litet flin.

Im going home to the place where I belong..=)

Ny lampa inköpt, lådor gjorda, rensat i köket så det än en gång ser beboeligt ut, och folket undrar hur jag gör det så hett att flickorna bara klär av sig och svettas=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0