En skön vecka!

Den här veckan har varit helt gudomligt fantastiskt! Varför är den grym för?! Well, Söndag...  inte bakis! oförskämt jag vet! Hamnar på Råby och dricker goda groggar i gott sällskap - Hell yeah! glömde kameran tusan! Måste börja föreviga allt jag dricker, folk kommer inte tro på mig annars! haha asiaten som rävar på en sexa:D det var dock förut! Ut igår en trevlig lugn kväll i goda vänner sällskap, öl grym musik! Sen kom höjdpunkten på kvällen som tog mig nirvana - Psd! I all min iver och glädje glömde jag presentera dem för mitt goda sällskap, men det kommer fler gånger!

Och idag! en bra dag! sovmorgon! pluggat lite granna, någon stal min cykel, tränat och gymmat i tre timmar. Samt fått en ny anställning och ska börja jobba med en riktigt riktigt trevlig människa. Aye!
jag säger som så... det finns inga genvägar till det perfekta ljudet!

Livet går helt enkelt min väg för tillfället.

Boooyah!

Dagens låt Daft punk - better faster stronger!

World is now my playground!

och ja?! Sommarlov! Lyckan är total och drömmen om dig är sann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0