I have a dream... eller det var flera!

Drömmar är drömmar. Lite läskiga, lite grymma och coola.

Jag har börjat gilla min drömmar.

Inatt drömde jag att jag körde wakeboard grej efter fallskärm nedför en fors. Hoppade över klippor, seglade utför vattenfall, studsade över och väjade för krokodiler och andra hinder i min väg. Behöver jag ens försöka förklara hur jäkla grymt det var?!

Den andra drömmen... Oh yes!! För några veckor sedan sprang jag in i hela Psd när jag och gapparna var ut. Gjorde hela min kväll det. Inatt drömde jag att jag var ut med M och J från Psd. Kommer i mitten med varsin i min arm, gick in på någon nattklubb alla går ur vägen när vi kommer och följer oss med blicken. Nästa moment är att jag och M står på dansgolvet. Queen of salsa=) och självklart är jag salsakung haha! jämfört med min normala amatörnivå. Blir liksom filmscenario av alltihopa. Tiden stannar upp, alla människor fryser i sina positioner när vi tar våra grepp och naglar fast varandra med blicken och salsan tar vid... aggressiv, het, passionerad salsa. Nästa moment är att J blivit svartsjuk och dragit iväg mig till en av sofforna där hennes fängslande ögon låser mina och hon berättar hur fantastisk hon tycker jag är och hur kul vi har tillsammans jämt... och där tar drömmen slut.

Nästa dröm är att jag är kriminell mästertjuv och stjäl dyrbara smycken ur hotell och banker. En kille M jagar mig, men jag lyckas alltid skaka av mig honom och undkomma. Han har däremot någon som jag vill ha, J. Som lämnade mig för honom pga just mitt liv som kriminell. En stöt går fel det är en fälla, jakten går över tak, genom byggnader, men till slut hamnar jag i en återvändsgränd och tvnigas ge upp. just som de ska ta mig får jag oväntad hjälp och kommer undan och döm om min förvåning när det visar sig vara J. Jag får ge henne bytet och i gengäld släpper hon mig.
Illa tilltygad av jakten lyckas jag ta mig till mitt hemliga tillhåll, när jag ska ta mig in och in i säkerhet svimmar jag, vaknar upp och lyckas sätta mig med ryggen mot väggen och konstaterar att skadorna är illa och att jag är döende. Förtvivlad över att gått i fällan, gett upp bytet, och inte lyckats behålla J svimmar jag igen, vaknar och konstaterar att det här är kört. Kommer aldrig orka ta mig in och börja läka. Plötsligt hör jag hur någon kommer gående, de måste ha hittat blodspår och följt efter, fast besluten att inte bli tagen levande ser jag till att få upp mina vapen som påminner om uzi:s eller om det är barettor. Personen kommer runt hörnet när jag ser att det är J! som ser hur illa det är springer fram och berättar att hon lämnat M och vill vara med mig istället och i ren glädje så svartnar det igen och denna gång så förblir det svart. I ren skräck och rädsla så vaknad jag i nästa ögonblick=)

well drömmar är och förblir alltid drömmar, men smset jag fick idag från J var verkligen ingen dröm så... dreams comes true?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0