Wherever it may take me

Jaaa *med en skånsk dialekt och tankar som far mot K:s glada och hurtiga ansikte*

This is an update! Nahaaa?!

Jag har rivit av 21 dagar i sträck, haft några dagar ledigt och nu är jag inne på ett nytt 7 dagars race. Jag har typ dollartecken framför mitt ansikte=)

Well jag har en plan och jag håller mig till den.

Det har varit en mycket trevlig vecka! Uppplock med K som var mycket mer trött än moi och det var nog tur att jag var där... lät henne sova lite på soffan så hon inte behövde hjälpa till med lite plock.

Därefter var det P. Skön snubbe. Förutom att han envisas med att jag är gay.

Det har varit bra dagar på arbetet. Idag gjorde jag dock dubbeltavlor, hoppas det rättar till sig tills imorgon. Mitt minne är ändå ganska fantistkt har jag nu upptäckt, jag minns summan, vad han handlade osv, andra tavlan kommer jag ihåg kvittonumren vad de handlade och hur killen såg ut osv... och jag blir förvånad över det eftersom jag har så många perosner på en dag som jag träffar och hjälper...

jag har kommit in på alla mina kurser jag sökt. Yay for me... 150% is coming up, och en ny stash är byggd för att klara av det kommande året. Jag tror jag har tänkt på allting denna gång. Förra året var ett test år. Project utbildning är sjösatt och nästan halvvägs! med en högre växel. Overdrive fantastisk låt.

Massa festande har varit och mer kommer det bli. Inte den bästa sommaren, men däremot har ajg gjort den bästa av den. Tiden kommer då jag kommer ta rejäl semester och stick iväg. Precis som Kina.

Lycka! har fått skivor och bilder på kina så nu är de i säkert förvar! känns grymt bra!

nu är jag trött och tänker sova! hade gött så ses vi på den andra sidan=)


Kommentarer
Postat av: k

yäää thats cool man fucking yey

2009-07-16 @ 10:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0