Så härligt! Vad slår livet itself?!

Underbar dag! Bra dag på jobbet, grymmaste arbetskamraterna! Stack ut till spåret efter jobbet och drar av ett varv och tiden är fortfarande tillräckligt för att kunna söka som polis. Inte bästa formen, men den duger för mig!

Trubadur kväll på krogen! Grrymt! Me love allsång:D Det bästa är nog ändå det som hände i slutet av kvällen. Ett steg framåt får vår lilla hjälte.

Lycka är att diska sin egen disk
// A.

Så nu är den omhändertagen.

Nu har jag även skrivit insändaren som jag skulle göra, får se om den blir publicerad.

well dags att svälja det sista av min smirnoff ice och sova det är en arbetsdag imorgon också=)

Livet är gött världen är stor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0