Ja vad trodde jag egentligen?!

Lö morgon kommer Emelie instudsandes och säger att min artikel kommit med i tidningen, några timmar efter att jag tagit tag och skickat in den=)

so here it is!

http://vlt.se/asikter/insandare/1.510838

Löner löner löner, everybodys working for the 25th! Trodde dock nog att jag skulle kunnat plockat ut lite mer, men fr väl se det som så att det blir så när man har moment som tar upp viktig pengatid för en...

Visserligen kul att vara uppskattad på jobbet=) spec när de tar en i hand mm=)

Nu saknar vi våra veckliga utgångar med Herr J. Alldeles för längesedan. Var går gränsen för snällhet? det är något jag mmåste komma fram till en vacker dag. Låter som nästa grej att tänka över.

Fruktansvärt snuskigt nöjd för tillfället, men det är så livet ska vara.Snart höst kurserna sätter igång supertaggad igen! Och en höst vinter med massa gym! blir grymt! se vad vi kan göra detta år! och vilken procent det blir.


Life is goood!

Kommentarer
Postat av: naffe

Bra artikel, vännen!

2009-07-26 @ 18:54:08
URL: http://lifeofnaffe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0