Firestyle

Livet och dagarna så där efter...

Jag har gjort en ganska stor omvälvande resa den började för några år sedan och nu är jag där jag är idag. Jag ska inte tråka ut någon med alla detaljer eller alla saker som hänt, men för att summera den så har det varit en mycket bra resa. De i min närhet har märkt av den rejält och personligen så tycker jag att det inte går att undvika.... Saker och ting blir kankse inte alltid exakt perfekt eller som man vill, men man kan i allra högsta grad påverka.

Har stökat omkring i mitt bibliotek av gamla bilder, fixat inför högskolans och höstens alla kurser samt trixxat och donat lite med grejer som har med mitt arbete och göra och åtaganden som jag gjort.

Som E sa: Hur orkar du?

Det finns antagligen inga enkla svar på den frågan, vart jag egentligen hämtar energi och kraft från, men svaret ligger på de år som ligger bakom mig. Någonstans där började det, om det sedan var en sen kväll när jag strosade gatan ned med V och B eller om det är R som är den utlösande faktorn är frågor som det aldrig kommer finnas svar på och ärligt talat så bryr jag mig inte, det viktiga är framför mig, här och nu.

Det är en vanlig dag, lite gråmulen, men som alltid skiner solen.

"It must be the light".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0