Tequila, Habanero och Bacardi.

Har ni mött mina tre bästa vänner?

Mr T,B o H? Igår fick mina vänner träffa dem. Resultat? En riktig dimmig natt!

Z stifta en gång det faktum att vinterkräksjukan kan komma plötsligt och att när den gör det så är man berättigad att mer eller mindre tycka synd om sig själv och rulla in sig i chips;)

Igår var en annorlunda kväll. Med vetskap om vad jag är och det hela har en ny starkare växel kopplats in. Det sägs att den sanna glädjen är skadeglädjen och igår är en sådan natt.

För två år sedan for vi på kryssning. Jag minns speciellt ett telesamtal från S=) Om hur en av mina chefer ringer: Hej kan du jobba?
- Nej tyvärr jag är borta på 24 timmars kryssning.

RIIIIING:

Hej det är K.
Hej K! Kan du jobba imorgon?
Nej tyvärr jag är borta på 24 timmars kryssning.

* akward silence"..... ..... .... eh då får du ha så kul!

Hursomhelst den kryssningen var nog en av mina sämsta någonsin. Jag åt för mycket av buffen, som de flesta vet så älskar jag mat och det i dess mängder därefter börjar det storma och jag blir något fruktansvärt sjösjuk något jag trodde hade försvunnit när jag växt upp, men icke. I stort stt så kan man summera den med att jag låg och mådde illa och festandet var som bortblåst.

Igår var det dags att återställa den llla heder som är kvar. När jag inte ska jobba, har ätit och sovit ordentligt. Habanero, Bacardi, och tequila... Denna gång var det iaf inte jag som blev sjösjuk, gick hem och mådde dåligt*s

1-1 Du vann slaget men jag kommer vinna kriget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0