Om krossade drömmar och brutna löften...

Alla har vi erfarenheter i bagaget, och jag tycker det är intressant när en människa ställer en fråga, ett varför och man faktiskt tvingas tänka till och kanske komma till en ny insikt. Det är det som lockar mig.

Fröken Z är en sådan person. Hennes awesomeness vet inga gränser. Min envishet likaså och när vi träffas och bitchas så är det magi som skapas.

Jag tror jag har hittat en ny sådan person. En person som jag börjar se mer av mig själv i för var dag som vi träffas och spenderar tid med varandra. Människor växer människor krymper, men när människor går igenom saker och växer som person och får ett perspektiv och säger exakt de saker som jag tänker och funderar på så finner jag empati för människan.

Jag tycker också synd om människor insåg jag igår i min tequila dimma. Människor som lever med andra människor, men som inte ser en framtid med dem, levandes i en rädsla av att leva ensamma.

Jag står upp för att hellre lever jag ensam än med en person som jag inte ser en framtid med och otrohet är jag för bra för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0