Igår var det gym!

Vi har gått in i en ny dimension, vi kan kalla det för en träna sfär.

Det roliga är att jag fått en liten träningspartner igen. Underlättar en hel del insåg efter att ha rullat av 80 kg. Låt oss säga att ordet rödskinn gick att använda. Ungefär som när jag misslyckades med en fliffis och landa på rygg i vattenbassäng, 1 meter kan vara jävligt högt med ytspänning med i bilden:D

Vi säger grattis till den grymmaste tjejen som jag känner inom gym världen! Hon har blivit riktigt grov! Lite deff på det så kommer hon ha en av de snyggaste kropparna någonsin! Får en helt ny respekt för det hela när man vet hur mycket slit och jobb som ligger bakom. Jag själv kan inte påstå att min storlek beror på träning och hårt slit, mer kebab och hamburgare.

Mycket i skolan, men försöker beta av. Snart jul märks på alla samtal från jobbet. Många var positiva till öppningen, men skeptism hänger kvar i luften. För tidigt för att säga om jag föredrar det ena eller det andra föredrar ju att ge det andra en chans iaf. Kanske så jag är i förhållanden också... villig att ge andra saker en chans, tåls att fundera på idag.

Vi syns på klubben! smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0