I made my way home

Van Canto!! fan jag tröttnar inte på deras musik!

Jag avskyr ibland att somna precis som jag älskar att somna för att det är en sådan rebooot av mitt system.

Jag var strålande glad när jag somnade och nu är jag bara medelmåttigt glad. Liksom man kan vara förbannadnär man somnar och vaknar upp normal igen=(

NU vill jag att det ska ha gått ett år igen.

Och vadet med Andreas fortlöper. Han inser inte hur körd han är... men sanning att säga att om så är fallet så innebär det nog mest att jag gör mig själv besviken. Så en seger i det här fallet kommer inte vara någoa tt fira, och jag tror han inser det också.

Igår var rolig, Benpass! Det roliga var att det går bättre och att jag nu kommer öka.
uppe på 196 kg målet är 210 då kör jag nästan 3 gånger min egen kroppsvikt=)
Inser också hur sjukt det måste se ut och hur töntigt det är när man sitter där och laddar, men seriöst när benen är som spaghetti efter alla övningar då får man tönta lite för då är det bara 10 som ska bankas in i skallen och köras och resultat är allting som räknas, för jag gymmar inte för att stå still på ett resultat i 2 år.

Jag är glad för Smarre stannar med oss i minst ett år till, jag är lite ledsen för att hon inte kom in som hon faktiskt ville och önskade, men jag är säker på att det löser sig. Hon är en tvåbens arme.

Jag har lite småplaner och tankar vi ska se hur det går med det... Jag är vad jag är... så man får ta mig för vad jag är helt enkelt. Ingen ide att vara avundsjuk, eller på saker man inte kan göra något åt, bara försöka utvecklas och bli och vara den bästa person man kan vara 24/7.

Från oss alla till er alla en riktigt god jul!

Kommentarer
Postat av: matilda

life is gooood ;)

2009-12-09 @ 09:23:01
URL: http://matildalager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0