En ny mobil...

Well den gamla har nog gjort sitt. Sony Ericssons kanske bästa mobil hittills fick gå i graven. Jag pratar alltså om deras K810i. Som med sin lysande prestande verkligen satte Sony på telefonkartan. En helt klart överlägsen mobil när den kom på sin tid, med lysande recensioner, användarvänlighet och obegränsade kapacitet.

Efter att ha haft en sådan i min ägo säkert en två tre år får jag nu konstatera att den inte längre håller måttet efter alla våra äventyr. Fuktskadad, glapp i laddningen och en batteriikon som bara har tre lägen istället för 100 så får man anse att det är dags för en ny.

Idag införskaffa jag min nya och en utvärdering kommer komma. Hitills kan jag säga som så att jag tycker inte om den. Knappsatsen är inte byggd för mig och mina feta fingrar. More 2 come.

However så är det alltid kul med nya leksaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0